Trendy v práci: Home office a virtuální kancelář

    Pandemie koronaviru změnila naše životy, výjimkou není ani vliv na pracovní život. Zde jsou nejvíce znatelná změna od klasické práce v kanceláři k nyní preferované práci z domova. Někdy je však nutné se osobně sejít s klientem či s týmem. Jak toto dilema vyřešit?

    0
    Foto: pixabay

    Práce z domova může firmám přinést nemalé úspory. Pokud se společnost vzdá svých kanceláří, může uspořit za nájem, energie i za služby s údržbou kanceláří spojené. Někdy je však potřeba i osobní setkání, pokud se řeší něco s klientem či je potřeba porada v týmu. Novým trendem je upuštění od klasických kanceláří a využívání sdílených kanceláří. Ty jsou známé jako virtuální kanceláře. Na této adrese můžete mít sídlo firmy, nechat si sem doručovat poštu a především také můžete využít kancelářských prostor v případě potřeby. Výhodou je, že se nemusíte o nic starat a kanceláře si pronajmete opravdu, když je potřebujete.

    Virtuální kancelář v Praze

    Pokud se budete chtít sejít s klientem, můžete si zarezervovat prostor kanceláře v centru Prahy. Zde pro vás bude nachystáno vše, co budete potřebovat. Od zasedací místnosti, tabule, kancelářské vybavení a soukromé místnosti vhodné k pracovní schůzce. Je možné využít i služby asistentky, která je k dispozici na recepci a přepojuje hovory, vyřizuje poštu či zařídí vše potřebné.

    S pronájmem virtuální kanceláře ušetříte výdaje, ale i váš čas. Již jste využili této služby?