Virtuální kancelář ušetří vaše náklady i čas

    0
    Foto: pixabay

    V době koronavirové nejedna firma řeší, jak naložit s provozem kanceláří, když většina zaměstnanců pracuje na home officu nebo jsou v karanténě. V této době je hodně kanceláří nadbytečných a jen stojí hodně peněz jejich provoz a údržba. Úklid, energie a pronájem mohou tvořit nemalou částku v nákladech firmy. Jaké je řešení?

    Virtuální kancelář v centru Prahy když ji opravdu potřebujete

    Mít vlastní kanceláře je v dnešní době velký luxus. Mnoho firem nyní volí variantu, kdy zaměstnanci pracují z domova. Ale někdy je dobré kancelářské prostory mít, například když je potřeba se sejít s klientem nebo uspořádat poradu vašeho týmu. Pak se hodí zázemí s kancelářským vybavením, jako jsou flipcharty, tabule nebo prostě jen zasedací místnost, kde by vás nikdo nerušil. To vše nabízí Kancelářské centrum, které sídlí v centru Prahy a kde si můžete v případě potřeby pronajmout kanceláře na určitou hodinu. Platíte tedy pouze za pronájem, kdy kancelář skutečně využíváte. Nemusíte se starat o úklid ani jiné práce spojené s údržbou kanceláří. Mezi další služby virtuální kanceláře patří recepce, zvedání telefonů a přepojování na vás, vyzvedávání pošty a podobně. Můžete takto využít kanceláře a služby, jaké opravdu potřebujete a vaše výdaje budou nesrovnatelně nižší než v případě vlastní kanceláře.