Práce z domova je nový trend. Jak pracovat efektivně?

0
Foto: Unsplash

Od doby epidemie se mnoho věcí na pracovním trhu změnilo. Největší změnou je zřejmě přesun kancelářských prací do domovů zaměstnanců, kteří na home office tráví více a více pracovního času. Není ale vždy snadné udržet stoprocentní pozornost a být efektivní.

Zařiďte si sídlo firmy v Praze

Pokud jste na volné noze a pracujete z domova bez kanceláře, pak musíte být přihlášeni na vaší trvalé adrese. To ale nemusí být vždy ideální, třeba pokud děláte pro velké klienty a máte adresu v neznámé vesnici nebo také pro styk s úřady se vyplatí mít sídlo firmy v Praze, kde je pravděpodobnost kontroly nižší. Určitě je vhodné si zařídit sídlo firmy na některé lukrativní adrese a využít třeba možnosti přeposílání pošty či přepojování telefonů. Za nízký měsíční paušál budete mít také jmenovku své firmy na dveřích, jak vyžaduje zákon.

Zorganizujte si interiér vašeho domova

Na první pohled se to nemusí zdát důležité, ale určitě významnou roli v pracovním životě doma hraje rozložení domácnosti. Zařiďte si jenom svůj pracovní koutek, kde budete pouze pracovat a budete mít vše potřebné po ruce. Také je vhodné udržovat vše uklizené a v pořádku, aby vás při práci nic nerozptylovalo. Pokud si nezvládnete sami domácnost navrhnout dle vašich potřeb, zkuste využít služeb profesionálů, tedy firmu, která vám pomůže s rekonstrukcí bytu v Praze nebo i v jiném městě.